Naken i snö

Skidåkning uppifrån och ner, livet i centrum

Huvudet är fullt

Kategori: Whistler

Idag har säljare från alla möjliga skid- och klädesmärken försökt pränta i mig varför jag ska sälja just deras produkter. Inte bara idag ska sägas, den senaste veckan har varit full av dessa timmeslånga propagandastunder. Men idag var det en hel dag, några timmars vila och sen kvällen med. Klockan är lite över 22.00 nu och detta borde vara, som den nattuggla jag är, tiden på dygnet när jag mår som bäst. Ikväll har jag dock svårt att hålla mig vaken. Förhoppningsvis har jag lärt mig ett och annat idag men det är svårt att avgöra för tillfället.

Berget öppnar på lördag, en tanke som jag tar med mig till sängen.

Godnatt

/Gabbe

 

Kommentarer

  • Mamsen säger:

    Nattinatti:)

    2012-11-14 | 20:14:17
  • Linda säger:

    Nu vill jag veta vad som händer där borta. Både du och Basse är sämst på och svara på skypen och här står de inget nytt! Vad gör ni? Hur är skidåkningen och hur mycket saknar ni mig?????

    2012-11-28 | 06:54:14

Kommentera inlägget här: