Naken i snö

Skidåkning uppifrån och ner, livet i centrum

Frontflips och storhandling

Kategori: Fernie

Igår var en bra dag, utvecklingsmässigt iaf. Vi trodde väl båda två att det var bakåtvolten som skulle komma först men icke! Efter att vi hittat ett bc-hopp så tog det inte lång tid innan kroppen värkte, men glada var vi! Blev förresten stoppade av polisen både på vägen dit och hem, tyvärr inga roliga historier från den upplevelsen, vet nu att det är dyrt om de skulle ta en utan bälte. Vårt livs största inköp av matvaror infann sig idag, vi fick ta taxi hem. Nu är dock kylskåpet fullt ser nästan ut som om Yvonne (franz moder för er som inte vet) har hjälpt oss!..dubblediamond out.

Kommentarer

  • O säger:

    två tummar upp, nu är det bara dubbelvolterna och snurrarna som ska in, sen är ni med och tävlar på de stora arenorna :D

    2009-12-12 | 15:26:57
  • fasterbasse säger:

    Det gläder mig! att se hur ni dricker mjölk o snurrar runt på skidor! Lucia i Tånnö gick bra! Inget har brunnit upp eller ner! Vet inte om jag har berättat att vi hade brand lör 28 nov i vår pelletsbrännare, när jag kom hem från stan såg det ut som ett live flipperspel utanför mitt hus, brandkår, polis, ambukans, grannen sa att det var 9 olika bilar, själv blev jag helt chokad o frågade4 brandmännen om jag fick gå in o hämta en tändare, nu luktade det så jävla illa inne så jag kunde röka inne! alla hälsar over and out! Anita

    2009-12-13 | 18:25:59
  • fasterbasse säger:

    Så där!

    Nyårsraketerna avfyrade, Gott nytt år på er! Alla hälsar. Over and out, Anita o co.

    2010-01-01 | 00:31:59

Kommentera inlägget här: