Naken i snö

Skidåkning uppifrån och ner, livet i centrum

Tigerbalsam, iprensalva och whiskey..

Kategori: Fernie

Detta är medikamenten som basse går på just nu. Själv håller jag mig enbart till flaskan, känns säkrare på något vis. Efter att jag hållit oss inne i två dagar pga #&@%förkyldning så beslöt vi oss för att testa lyckan i backen ännu en gång. Det var en helvetiskt kall dag och för första gången i mitt korta liv har jag haft ismustasch, härlig att suga på om man blir törstig btw. Men nu till varför basse genom går denna kur. Vi höll till i railparken, där vi fortfarande inte fått in snittsen, och basse sträcker knät lite illa. Det var väl ingen fara egentligen om det inte var så att basse testade en flatspinn 540 lite senare på dagen(jävligt nära att det gick). Så nu håller vi tummarna att det inte är så farligt och att whiskey är lösningen på problemet. Nu är det bara ett par dagar tills vi blir fyra i bostaden, trevligt ska det bli!

Kommentarer

  • fasterbasse säger:

    Kära vänner!

    Gnid in Basses knä i whiskey, det funkar säkert lika bra som att dricka upp den! I Tånnö är det svinkallt, det är inte ens kul längre! Snön kan dra åt hel..... då smälter det i alla fall! Som vanligt, alla hälsar!

    Over and out!

    Anita

    2010-01-12 | 15:28:32

Kommentera inlägget här: