Naken i snö

Skidåkning uppifrån och ner, livet i centrum

En liten film..

Kategori: Fernie

Nu har vi äntligen tagit tag i det här med rörliga bilder. Råkade förståss få den i skitkvallitet första gången, blev helvetiskt arg och struntade i det ett par dagar. Men nu får ni se hur åkningen är i Fishbowl, strax utanför skidområdet. Oskar ska enligt honom själv nu kallas Oskar "Hawkeye" Karlsson. Han grundar detta på gårdagen då han mot alla odds såg en vägskylt som ledde oss på rätt väg. Vi låter honom hållas, väntar nu bara på att han ska presentera sig som "Hawkeye" på krogen. Vi var och kollade på Worlds biggest truck igår, tyvärr så glömde jag kameran vilket betyder att jag ger bort bloggpoängen till Nicke "det kan jag googla i min iphone" Rohdin. Jag, Gabriel Petersson, saknar kaviar så mycket att det börjar bli sjukligt. hejhopp

Kommentarer

  • stardust säger:

    GOOD ONE!



    Veckans ställning reduceras



    Engagemang 9p.

    Effekt 10p.

    Reuterpoäng 10p.

    Action 10p.



    Fullpotten får nog trots allt Nicke med bilderna från roadtripen.



    Saknar Hawkeye på bilder bara!

    2010-03-14 | 09:34:59
  • joel k säger:

    BRA GABBE"!! bra musik!! ingen bakåt volt?? :(

    2010-03-14 | 15:11:54

Kommentera inlägget här: