Naken i snö

Skidåkning uppifrån och ner, livet i centrum

Gästbloggare Karlsson ger sin syn på landet på andra sidan vattnet

Kategori: Fernie

Som ni kunde läsa i förra inlägget har jag äntligen anlänt i fernie. en grymt lång resa med extremt lite sömn blev det, men va gör det nu när man är framme? Gårdagen gick åt till att köpa lavinutrustning, kolla på hockey och hälsa på nicke och kalle. provade även på en av de godaste hamburgarna jag någonsin ätit. idag har jag köpt liftkort...strax under 10000 gick det på..lite bitter, men men, fick inte tag i något begagnat kort så va ska man göra liksom? efter det så spenderade jag, basse och gabbe några timmar på berget. de var vansinniga över att det inte fanns något puder runt backarna, jag var lycklig över att det var ganska mycket roligare åkning än hemma i småland. nu har det börjat komma lite moln, så om vädergudarna är goda så får vi kanske lite nysnö imån. hoppas kan man ju iallafall ;). // Oskar

Kommentarer

  • Stardust säger:

    LOVE YOU OSKAR!!!!!!!!!!

    2010-03-04 | 09:00:49
  • oskar säger:

    oskar <3 stardust forever and ever and ever and ever

    2010-03-04 | 18:39:33

Kommentera inlägget här: